skoda logo2

Asistentka predaja nových vozidiel, servisu a marketingu autosalónu značky PEUGEOT v Čadci

 foto-asistentka-autoprofit

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu asistentky predaja nových vozidiel, servisu a marketingu autosalónu značky PEUGEOT príjmeme zodpovedného, komunikatívneho, ochotného a samostatného človeka s príjemným vystupovaním, ktorého náplňou práce budú najmä administratívne práce spojené s predajom nových vozidiel značky PEUGEOT, tlač cenníkov, príprava vozidla na odovzdanie, prevzatie vozidiel na sklad od prepravcov, aktualizácia databáz, zapisovanie došlej a odoslanej pošty, prepájanie tel. hovorov a vykonávanie telefonickej ankety, usmerňovanie zákazníkov, zúčastňovanie sa na marketingových podujatiach, starostlivosť o zákazníkov na salóne, fotenie vozidiel a ich uverejňovanie na internetových portáloch, dohľad nad čistotou a poriadkom na salóne i pred ním, uverejňovanie článkov na web stránku spoločnosti, organizáciu a koordináciu marketingových akcií (výstavy vozidiel, bilboardy, inzercie v tlači, polepy vozidiel, komunikácia na sociálnych sieťach).

Táto pozícia si vyžaduje výraznú a pozitívnu osobnosť, ktorá má ochotu neustále sa vzdelávať, dokáže samostatne a aktívne pracovať v súlade s plánom a smernicami organizácie, akceptuje a podporuje nadriadeného, udržiava dobré vzťahy v rámci kolektívu a musí mať okrem záujmu o odborné znalosti v danom odvetví aj dobré komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti.

 

 

Požiadavky na zamestnanca:

  • Na pozíciu Asistentka predaja nových vozidiel, servisu a marketingu autosalónu značky PEUGEOT príjmeme aktívneho spolupracovníka do tímu so záujmom o uvedenú prácu.
  • S dobrými organizačnými, komunikačnými a koordinačnými schopnosťami, s príjemným a profesionálnym vystupovaním.
  • Zodpovedného, schopného a samostatne rozhodujúceho.


AUTOPROFIT Čadca sa aktuálne môže pochváliť komplexne novo vybudovaným moderným predajno-servisným centrom, rastúcou expanziou a poskytovaním špičkových služieb pre svojich zákazníkov. Táto pozícia si preto vyžaduje výraznú osobnosť, s príjemných a profesionálnym vystupovaním, s chuťou učiť sa nové informácie a so záujmom o kariérny rast.

 

Informácie o výberovom konaní
Ak ste zistili, že táto práca je vhodná práve pre Vás, neváhajte sa prihlásiť, máme pre Vás pripravené voľné miesto a tešíme sa na spoluprácu.

 

Žiadosť o prijatie do zamestnania, životopis a profilovú fotografiu zašlite na email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. najneskôr do 02.10.2017. Termín oznámenia o postupe do výberového konania je 06.10.2017. Na výberové konanie budú pozvaní len vybraní uchádzači.

 

Výberové konanie sa bude konať v sídle spoločnosti a je rozdelené do troch kôl:
1. Absolvovanie osobnostných testov
2. Osobný pohovor
3. Záverečný výber

 

Kontakt
Mgr. Martina Palárcová, personálny manažér, tel. č.: 0917 533 500, email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.10.2017

 

Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

 

Počítačové znalosti - používateľ
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

 

Vodičský preukaz: B

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti: príjemné vystupovanie, ústretovosť, zodpovednosť, vysoké pracovné nasadenie, schopnosť komunikovať s rôznymi typmi zákazníkov, ochota neustále sa vzdelávať, lojálnosť, flexibilita, rýchlosť, precíznosť a praktickosť pri vybavovaní dokumentov, s pozitívnym prístupom k práci a s úsmevom na tvári.