logo ladaskoda logo2

PEUGEOT vyvíja novú ponuku športových elektrických automobilov , ktoré budú k dispozícii od roku 2020.

Peugeot oznamuje vývoj nového radu športových elektrických vozidiel , ktorých uvedenie sa plánuje od roku 2020, následne po prezentácii novej generácie plug-in hybridov PHEV ako súčasť stratégie elektrifikácie na Mondial Paris 2018. Peugeot bude koncentrovať svoje prostriedky na uvedenie týchto nových automobilov a ako dôsledok tohto rozhodnutia je odstúpenie od svetového šampionátu CHAMPIONAT WRX na konci sezóny 2018, ktorého vývoj smerom k elektrifikácii je neistý.

 

Vďaka svojej 208-ročnej histórii sa spoločnosť PEUGEOT berie tento energetický prechod s pokojom. Nový Peugeot 3008 HYbrid4 a 508 sedan a SW HYBRID prezentované na MONDIAL PARIS sú stelesnením transformácie a silnej akcelerácie značky Peugeot smerom elektrifikácie všetkých svojich nových modelov od roku 2019.

Verný svojej ADN, PEUGEOT pokračuje vo svojej ofenzíve a rozhodol sa ponúknuť svojim zákazníkom od roku 2020 modelový rad vysoko výkonných elektrických športových vozidiel
s nízkymi emisiami.

 

Tieto elektrické športové verzie budú skutočné technologické vitríny vyvinuté v spolupráci s tímami PEUGEOT SPORT a prispejú k výzve znižovania emisií CO2 v súlade s pokynmi európskych inštitúcií určených pre automobilový priemysel.
Značka PEUGEOT sa rozhodla koncentrovať na vývoj týchto nových vozidiel v kontexte neistoty, súvisiacej s vývojom šampionátu WRX od termického smerom k elektrickému režimu v horizonte do až do roku 2021 čo je v skutočnosti realita. Práve preto je táto súťaž odpojená od kalendára elektrifikácie značky PEUGEOT, ktorý pokračuje podľa plánu stanoveného s prvou ponukou od roku 2020.


"Pôžitok z jazdy je jadrom histórie značky. Elektrifikácia je novou príležitosťou ponúknuť našim zákazníkom nové verzie s vysokým výkonom, ktorí hľadajú športové precítenie , ale s nízkymi emisiami. Pocity z jazdy budú zosilnené výkonom, ktorý poskytuje elektrifikácia. Otvoria sa nové teritóriá, nové výzvy , ktoré umožnia pokračovať v dobrodružstve značky PEUGEOT pre vzrušujúcu budúcnosť.
Nuda nikdy nebude súčasťou našej DNA. #UNBORING THE FUTURE. "

Jean-Philippe IMPARATO, CEO značky PEUGEOT

 

Contact presse
www.peugeot-pressepro.com

Valérie PONCE - Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.">Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Ivana Orviska - Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

PEUGEOT

Podnetná a obohacujúca jazda, elegantný dizajn, kvalita bez kompromisov tvoria záväzok značky voči svojim zákazníkom a prispieva k emóciám, ktoré prináša každý PEUGEOT.
PEUGEOT je prítomný v takmer 160 krajinách s viac než 10 000 predajnými miestami a v roku 2017 s celosvetovým predajom 2 119 845 vozidiel zaznamenal rast o 10,4%.
Spoločnosť PEUGEOT kombinuje náročnosť, príťažlivosť a emóciu s rely „Dakarambíciou" byť vyššou univerzálnou značkou s globálnym poslaním.

 

Správa a obrázky boli prevzaté od P Automobil Import s.r.o.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby