logo ladaskoda logo2

Prvý digitálny showroom na Slovensko priniesla ŠKODA

Značka ŠKODA implementovala vôbec prvú digitálnu LED stenu na Slovensku. Po prvýkrát na svete bola využitá originálna platforma ŠKODA DISE.

 

Značka ŠKODA implementovala vôbec prvú digitálnu LED stenu na Slovensku. Špecifická je aj tým, že po prvýkrát na svete bola využitá originálna platforma ŠKODA DISE (Digital Showroom Experience), ktorá umožňuje všetky zariadenia napojené na internú sieť showroomu, ovládať z jedného počítača. Slovenský unikát sprostredkúva ešte lepší mediálny zážitok zákazníkom showroomu Porsche Inter Auto Slovakia na Vajnorskej v Bratislave.

 

Digitálne technológie sú už neodmysliteľnou súčasťou nášho každodenného života. Automobilový priemysel nevynímajúc – stačí si uvedomiť akými inteligentnými technológiami sú vybavené najnovšie modely áut. ŠKODA v „zakresľovaní" mapy digitálneho sveta postupuje ešte ďalej: jeho súčasťou sa stáva digitálny showroom.

 

„Som naozaj hrdý, že Slovensko je po Poľsku len druhou krajinou, kde sa v showroome autorizovaného predajcu značky ŠKODA využíva moderná digitálna LED stena," hovorí Marek Růžička, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko a ďalej dodáva: „Navyše, ako prvý na svete, má náš showroom aj implementovanú originálnu platformu, ktorú vyvinula ŠKODA na ovládanie všetkých multimediálnych zariadení z jedného miesta. A je úžasné, že tieto inovácie sa dejú práve u nás."

 

Ultramoderná LED stena využíva platformu s názvom Škoda DISE (Digital Showroom Experience), prostredníctvom ktorej možno jedným zariadením mediálne obsluhovať všetky ďalšie zariadenia napojené na vnútornú sieť showroomu - či už ide o obrazovky, videosteny, exteriérové LED steny a podobne. V budúcnosti tento tool dokáže oveľa viac, keďže ŠKODA práve pracuje na vývoji ovládania osvetlenia a zvukovej kulisy showroomu.

 

Navyše, zdrojom mediálnych výstupov je ďalší originál z dielne ŠKODA. Aplikácia ŠKODA Tube umožňuje predajcom využiť obsah z centrálnej databázy video prezentácií, alebo si pripraviť vlastné videá či prezentácie. Tie následne dokážu pomocou ŠKODA Tube vygenerovať do playlistov a vďaka ŠKODA DISE rozdistribuovať na jednotlivé mediálne nosiče. Takto vybavený digitálny showroom pomôže predajcom propagovať aktuálnu ponuku produktov a služieb značky ŠKODA interaktívne. Zákazník tak potrebné informácie získa spolu s porciou nových zážitkov v moderných dimenziách, čo má pomôcť k hladšiemu procesu predaja.

 

Rozmerná vonkajšia LED stena pod logom ŠKODA je umiestnená v Showroome Porche Inter Auto na Vajnorskej ceste v Bratislave. Táto technologická vychytávka má rozmer 4 500 x 2 500 mm. Digitálny pilón, ktorý ešte umocňuje komunikáciu, je vysoký 2 000 mm a široký 1 500 mm. Ako svoj prvý obsah komunikovala nový, faceliftovaný model ŠKODA FABIA.

 

ŠKODA moderné technológie tak nevyužíva len vo svojich vozidlách, ale čoraz viac ich využíva aj v rámci autorizovaných predajných miest. Predajcovia sa v digitálnych showroomoch vďaka vyspelým moderným technológiám a množstvu nových digitálnych nástrojov dokážu dostať bližšie k svojim zákazníkom a ponúknuť im jedinečný zážitok. Interakcia medzi zákazníkom a značkou ŠKODA sa tým pádom zvyšuje. Digitálny showroom je krok vpred a kladie dôraz na uspokojenie zvyšujúcich sa nárokov zákazníkov, ktorí vedia oceniť nové riešenia a majú radi zážitkové nakupovanie, ktoré sa vymyká zabehnutému štandardu.

 

                               

                                          

Správa a obrázky boli prevzaté od ŠKODA AUTO Slovensko.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby