logo ladaskoda logo2

PEUGEOT prechádza v roku 2019 elektrifikáciou a mení svoj slogan

Pri príležitosti nového míľnika v histórii značky a pri príležitosti výrazného prechodu všetkých modelov smerom k elektrifikácii v roku 2019, predstavuje značka PEUGEOT svoj nový slogan: MOTION & e-MOTION.

Elektrifikáciu značky sprevádza aj ikonická socha leva, ktorá dostane na ženevskom autosalóne špeciálnu elektrifikovanú úpravu.

 

    Slogan MOTION & EMOTION vznikol v roku 2010 pri príležitosti 200. narodenín značky. Predstavil značku ako významného výrobcu automobilov, ktorý prináša nové riešenia mobility a to v oblasti produktov aj služieb. Zdôrazňuje, že značka ovládla tú výnimočnú alchýmiu medzi prácou konštruktérov a dizajnérov, ktorou sa vyznačuje už od roku 1810. Zároveň vyjadruje myšlienku, že pre značku PEUGEOT boli emócie vždy v strede automobilového zážitku.

 

    Pridanie elektrizujúceho písmena e so zeleno-modrým leskom symbolizuje, že značka zvláda výzvy spojené s energetickou zmenou. Slogan MOTION & e-MOTION už sprevádzal komunikačnú kampaň spojenú s predstavením štúdie PEUGEOT e-Legend a technológie PHEV, ktorá sa koncom roka dostala do modelov PEUGEOT 3008, 508 sedan a 508 SW. Od tohtoročného autosalónu v Ženeve bude nové logo súčasťou dizajnu komunikácie značky PEUGEOT v každej krajine: objaví sa na bilboardoch, v tlači, na výstavách, predajných miestach a v titulkoch všetkých TV a video kampaní.

 

    V rámci podpory tohto nového míľnika sa zmení aj hlavný ambasádor značky PEUGEOT. Obrovský lev, ktorého vytvorili dizajnéri PEUGEOT Design Lab pri príležitosti 160. narodenín, symbolizujúci hrdosť, silu a výnimočnosť značky, sa prvý raz predstavil v expozícii značky PEUGEOT na minuloročnom autosalóne v Ženeve. Tento rok sa v Ženeve predstaví lev oživený zeleno-modrými svetelnými efektmi a odrazmi jeho plynulého a majstrovsky tvarovaného povrchu. Značka sa púšťa do obdobia energetického prechodu a elektrifikácie a prejavuje sa to aj na elektrifikácii symbolu.

 

    S novým sloganom a s 208-ročnou históriou sa značka PEUGEOT vydáva na ďalšiu cestu spoľahlivého a jasného rozvoja: potešenie z jazdy a emócie budú aj naďalej ústrednými motívmi nového a elektrifikovaného zážitku z jazdy.

 

 

Kontakty pre médiá PEUGEOT
www.peugeot-pressepro.com

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.">Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Aurélie ANDRE \ 00 33 6 72 83 17 57
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

PEUGEOT
Výnimočné jazdné vlastnosti, elegantný dizajn a kvalita bez kompromisov. To je prísľub značky zákazníkom. Aj vďaka tomu dokážu vozidlá značky PEUGEOT vzbudiť toľko emócií.
Značka pôsobí v približne 160 krajinách, prevádzkuje viac ako 10 000 predajných miest a v roku 2018 predala viac ako 1 740 000 vozidiel.
PEUGEOT spája výnimočné štandardy, pôvab a emócie so zámerom stať sa celosvetovou značkou s prémiovou kvalitou dostupnou pre všetkých.

 

Správa a obrázky boli prevzaté od P Automobil Import s.r.o.

 

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby